Contact

You are always welcome to send me an email at:
lene at lenenielsen dot com

– or you can leave a comment on this blog!

6 Responses to “Contact”

  1. Henning Skov

    Hej Lene
    Jeg er vild med dit layout på hjemmesiden og vil gerne bruge MegaPress temaet også. Kan bare ikke finde et link med en dansk sprogfil. Har du et link eller evt. kan sende mig et kopi af dine DK-sprogfiler?

    Venlig hilsen
    Henning

  2. Louise

    Kære Lene,

    Jeg er i færd med at lave speciale pÃ¥ Kommunikation pÃ¥ Roskilde Universitet. Specialet vil fokusere pÃ¥ personas som værktøj i branding – og jeg er sÃ¥ heldig at jeg har fÃ¥et lov at samarbejde med en virksomhed, hvor jeg kan skabe persona’er til dem og desuden arbejde med implementeringen.

    Jeg har allerede læst en del af din bog, som jo er udkom pÃ¥ et helt perfekt tidspunkt for mig – den er en stor hjælp pÃ¥ selve persona delen af mit speciale!

    Men kan du foreslÃ¥ noget teori som fokuserer pÃ¥ personas i forhold til branding/markedføring og kommunikation. Meget af den litteratur jeg hidtil har fundet handler om personas i forhold til brugercentreret webdesign osv – jeg ville gerne kunne lave et link mellem personametoden og brugen af den i branding øjemed.

    P̴ forh̴nd tak РLouise

  3. Lene Nielsen

    Hej Louise
    Der findes desværre ikke noget litteratur om personas og branding, som du skriver er litteraturen rettet mod it. I markedsføring og måske også branding, vil du finde begreber som arketyper. Det er ikke helt det samme, men måske kan du sammenligne og lade dig inspirere derfra

  4. Mette

    Hej Lene, jeg er uddannet designteknolog og arbejder med markedsføring indenfor mode og livsstilsbranchen. Jeg er meget fascineret af den måde, man kan bruge personaer på i forbindelse med segmentering/målgruppeafdækning. Dog synes jeg altid den visuelle del bliver nedprioriteret i forhold til det skriftlige. Er der nogen speciel grund til dette? Personligt laver jeg altid illustrationer til mine personaer i photoshop, hvor hele deres livsstil er visualiseret. Kan du evt. fortælle mig omk. fordele/ulemper ved dette og hvorfor det ikke bruges i større omfang i virksomheder?

  5. Safa

    Hej Lene.

    Jeg sidder i en gruppe hvor vi skal forstille os hvordan en handicappet person trives på en festival. Hvilke udfordringer der hæmmer personens oplevelse? Hvilke forandringer ville gavne mig som handicappede?

Leave a Reply

  • (will not be published)

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>